Pogosta vprašanja

Kolikšen je čas dostave?

Vsi artikli, ki jih najdete pod označbo »na zalogi« se nahajajo v naši poslovalnici in bodo odposlani v 24 urah. Pri vas v roku 1-3 dni. 

Za ostale artikle dobite informacijo po elektronski pošti.

Kako lahko sledim svojemu naročilu?

Vašemu naročilu lahko sledite hitro in enostavno. Preprosto kliknete na »sledi naročilu« na naši spletni strani. ( https://optika-simona.si/track-order/ )
Vnesete ID naročila ter e-pošto, ki ste jo uporabili v zaključku naročila v označeno polje, ter kliknete »SLEDI«.
 ID naročila najdete na računu in v potrditvenem e-poštnem sporočilu, ki ste ga prejeli ob zaključku naročila.

Kako oddam naročilo?

Ko izberete željen izdelek, ga potrdite s klikom “dodaj v košarico", le ta se bo potem avtomatsko znašel v vaši spletni košarici. Če želite lahko v košarico dodate še kakšen izdelek.
Ko ste zaključili s svojim nakupom, v košarici nadaljujete s klikom “nadaljuj na blagajno".

Izpolnite podatke o plačniku, ter izberete način plačila.
V primeru, da imate kakšen kupon, ki bi ga želeli izkoristiti, ga je potrebno
unovčiti pred zaključkom naročila.

Po končanem kliknete »kupite sedaj«. Vaše naročilo je nato v obdelavi. Na
e-pošto, ki ste jo navedli, dobite potrdilo o naročilu, ter ID naročila, s
katerim lahko sledite vašemu naročilu.

Na kakšen način vas lahko kontaktiram v primeru kakršnih koli dodatnih vprašanj?

Na vsa vprašanja odgovarjamo preko spletne strani 

Kontakt

Ter preko socialnih omrežij INSTAGRAM in FACEBOOK.

Ali se moram za nakup izdelka prijaviti?

Ne, v naši spletni trgovini pred nakupom ni potrebno imeti sovjega uporabniškega računa. Na lastno željo se lahko prijavite na obveščanje preko e-pošte. 
V kateri vam pošiljamo informacije o novih kolekcijah, vsako dnevnih ugodnostih, popustih, itd.

Ali lahko spremenim svoje naročilo potem, ko je bilo oddano?

Ko oddate vaše naročilo, spremembe niso več mogoče. Vendar pa boste svoje naročilo lahko preklicali, če še ni bilo odposlano, ter boste lahko oddali novo.

Lahko prekličem svoje naročilo potem, ko je bilo oddano?

Če vaše naročilo še ni bilo odposlano, se obrnite na našo e-pošto za pomoč strankam s številko naročila in nam sporočite razloge za preklic. 
Vaš zahtevek za preklic bomo obdelali v najkrajšem možnem času in vam poslali potrdilo o vračilu kupnine.

Katere metode načina plačila so na voljo?

Za plačilo naročila lahko uporabite katere koli od spodaj naštetih načinov plačila:
– Kreditna kartica
– PayPal
– Gotovina po povzetju
Spletna naročila so hitra in varna. Uporabljamo varnostne sisteme, ter sistem za preprečevanja goljufij na spletu.